Kotipizza

"Kotipizza on maanlaajuinen ja tunnettu brändi, jonka alla toimii hyvin erilaisia yrittäjiä ja työntekijöitä. Meillä oli tarve saada aikaan yritys- ja henkilöstökulttuuria, joka pitäisi yhtenäisen ilmeen, mutta sallisi myös mahdollisuuksia olla eri mieltä - ilman, että se koetaan negatiiviseksi asiaksi.

Rokmindin valmennuksessa kirkastui, kuinka yleinen kipupiste erimielisyys suomalaisessa työelämäkulttuurissa yhä on ja kuinka sen voi kääntää kehittäväksi ja rakentavaksi voimaksi, jos ihmisiä kuunnellaan ja he uskaltavat rehellisesti kertoa näkemyksiään ja kokemuksiaan.

Tämä on erityisen tärkeää, koska Kotipizza-kulttuurin pohjana on yhdenvertaisuus: jokainen saa olla oma itsensä taustastaan riippumatta. Tämän arvostaminen on noussut esiin myös työtyytyväisyystutkimuksissa.

Kun työ on konkreettista, myös viestin pitää olla sitä. Rokmindin valmennuksissa ei jäädä ihmisiä herkästi vieraannuttavan yritysjargonin tasolle.

Yrittäjät ja ravintolatyöntekijät pääsevät osallistumaan ketjun päätöksentekoon ja Kotipizza-konseptin kehitykseen ja ketjun päätöksentekoon. Meillä on muun muassa kokemustiimejä; ja toteutamme erilaisia pilotteja ravintoloissa. Myös Kotipizzan yrittäjäosuuskunta osallistui ketjun ja sen konseptin liiketoiminnan kehittämiseen."

Heidi Stirkkinen
CEO

Menestys mielessä?

Jarkko Niemi

Rokmindin myyntijohtaja ja perustaja

Tämä sivusto käyttää evästeitä
Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön.

Hyväksyn